Over ons

Stichting Pijnacker-Nootdorp is de citymarketingorganisatie van Pijnacker-Nootdorp. Met citymarketing zetten we in op

  • het vergroten van de bekendheid,
  • het verbeteren van het imago en
  • het versterken van de regionale positie van Pijnacker-Nootdorp.

Dit doen we onder de vlag Natuurlijk Pijnacker-Nootdorp.

Onze belangrijkste taak? Aan onze huidige én potentiele bewoners, bedrijven en bezoekers laten zien dat Pijnacker-Nootdorp een gezellige, landelijk gelegen gemeente is, in een weids groengebied midden in de Randstad. Maar ook – samen met betrokken PN’ers – de gemeente nog aantrekkelijker maken.

Het bestuur van de Stichting Pijnacker-Nootdorp Marketing bestaat uit:

  • Edwin van Oort (voorzitter) | Commercieel manager bij Riverdale
  • Rob Buren | directeur bouw bij Schouten
  • Jessica Davilar | Eigenaar Tekstbureau Beeldende Woorden/Redacteur Nootdorp NU)
  • Henk Hulswit | Directeur gemeente Pijnacker-Nootdorp
  • Hanneke Bor | Eigenaar Hanneke Bor Organisatieontwikkeling

Het bestuur wordt ondersteund door citymarketeer Leonie van der Laan en door communicatiemedewerkers Jennie Mekking, Edith Musch en Elvira Bruinen.

← Contact