13 november 2017

Stichting Pijnacker-Nootdorp Marketing opgericht

Op 13 november is tijdens de citymarketingbijeenkomst ‘Let’s meet again’ de Stichting Pijnacker-Nootdorp Marketing officieel opgericht.

Natuurlijk Pijnacker-Nootdorp

Sinds 2016 werkt de gemeente vanuit het principe ‘samen merken’ samen met ondernemers en (maatschappelijke) organisaties. Het doel is Pijnacker-Nootdorp nog beter bekend te laten worden als een aantrekkelijke gemeente voor bewoners, bezoekers en ondernemers. Met de oprichting van de stichting is een stap vooruit gezet in de citymarketingambities van Pijnacker-Nootdorp.

Stichting Pijnacker-Nootdorp MarketingHet bestuur van de stichting Pijnacker-Nootdorp marketing

Tijdens de bijeenkomst ‘Let’s meet again’ op 13 november heeft de burgemeester officieel het citymarketingstokje overgedragen aan het bestuur van Stichting Pijnacker-Nootdorp Marketing. Het bestuur bestaat uit

  • Edwin van Oort (Commercieel manager bij Riverdale),
  • Rob Buren (directeur bouw bij Schouten),
  • Jessica Davilar (Eigenaar Tekstbureau Beeldende Woorden/Redacteur Nootdorp NU) en
  • Henk Hulswit (directeur gemeente Pijnacker-Nootdorp).

Het betrekken, versterken en verbinden van de ondernemers en (maatschappelijke) organisaties is een van de belangrijkste pijlers voor het bestuur.

Het vervolg

Tijdens de bijeenkomst konden de aanwezigen al bij diverse denktank-tafels hun ideeën en gewenste betrokkenheid kenbaar maken. Aankomende periode wordt de focus en ambitie voor de citymarketing voor 2018 opgesteld en aangescherpt. Een van de speerpunten hierbij is het verder aanjagen en faciliteren van de allianties om deze tot een succes te brengen en daarmee Pijnacker-Nootdorp gezamenlijk op de kaart te zetten.

Het bestuur van de stichting Pijnacker-Nootdorp marketing

< Alle nieuwsberichten